Friday, 13 April 2012

Bathroom

Eller ja, en liten hörna av badrummet, resten är inte riktigt presentabelt... :)
På tvättmaskinen har vi ett ORANGT skötbord.När jag skulle inhandla det var det slut i både vitt, beigt och grönt och eftersom den enda andra färg som finns spår av i badrummet är orangt fick det bli det. Jag tröttnade inom ett par dar... Vi har ett vitt frottéskydd också men det orangea lyser liksom igenom (och så blir det ju smutsigt ibland) så efter 3 år och inne på andra blöjbarnet fick jag tummen ur och sydde detta. Jag gjorde vanliga kvadratiska lappar som jag klippte på diagonalen och sydde ihop så att de ibland hamnade bredvid samma tyg och ibland inte.






Ovanför skötbordet hänger en mobil som min bror har gjort (han är 30+) i sann Nintendo-nostalgi.


Pjamasen hade både jag och min bror när vi var små. Varför "Jac of Sweden" har designat katterna ledsna kan man verkligen undra men visst är den söt!?




The diaper changing area of our bathroom, a quilt i made, my old pyjama and a mobile my brother made for my daughter.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin