Friday, 30 September 2011

Baby Converse

Jag har inte virkat på jääättelänge men det här söta mönstret kunde jag inte motstå och de är superenkla att göra. Jag hittade det i en svensk föräldratidning och det var ganska dåligt skrivet men här är det på tyska i alla fall i en mycket noggrannare beskrivning. Ursäkta den dåliga bildkvalitén, det blev lite knasiga färger i solnedgångsljus... :)



I havn't crocheted in a looong time but I just couldn't resist this pattern and they're really easy to make. I found the pattern in a Swedish parenting magazine but here it is in German. Sorry about the poor photo quality...

2 comments:

Sofie said...

Var i Italien bor ni? :)

LADY JEN said...

Helt underbara! Blir ju sugen på att virka ett par själv till min kille!

Du undrade hur man hittar till min fb-sida. Man kan klicka på "gilla-knappen" på min blogg, i den högra marginalen finns det. Annars har du min direktlänk här
http://www.facebook.com/#!/pages/LADYJEN-barnkl%C3%A4der/10150129840600165

Blog Widget by LinkWithin