Monday, 10 January 2011

I'm Back!

Ja, eller åtminstone ska jag göra ett försök... :)

Tiden räcker ju inte riktigt till till allt och med barn och ett nystartat företag (jag ska berätta mer om det snart!) har liksom bloggandet hamnat i skymundan lite. Såklart har jag pysslat (gillar egentligen inte riktigt ordet men hittar inget bättre, "craftat" kanske i så fall...) en hel del så jag har gott om saker att visa er.

Jag börjar dock med en kofta som min mamma har stickat (det enda jag har bidragit med är att leta upp och sy i knappar från svärmors samling) delvis för koftan är supersöt men mest för att fotona ju är SÅÅÅ FINA! Det är min barndomsvän Kristin som har tagit fotona i sin nyöppnade studio. Hon var verkligen superduktig med min lilla tös som vägrade vara stilla! Kolla in hennes hemsida här: http://kristinhorn.se/

...or at least I'll make an honest try... :) With a kid and a new company (I'll tell you more about that soon) it's not very easy to find the time to blog but I assure you I have a lot of crafts to show you!
My mum knitted this cute cardigan and my friend Kristin at http://kristinhorn.se/ took the gorgeous photos.

3 comments:

Rebecca said...

Välkommen tillbaka ... ser fram emot att se vad du skapat under din frånvaro och under tiden jag inbjuder dig att besöka min blogg cucicreando.blogspot.com

Kristin said...

Hej! Kul att du börjat blogga igen :)Och att du lagt upp bilderna med tillhörande länk! Och att företaget är igång! Jag vill höra mer om det så snart som möjligt :)

Sophie said...

Kul att se dig här igen :)
Har ny blogg föresten,
lillasystersstories.blogspot.com om du vill kolla;)

Låter som om du har mycket spännande på G, ska bli kul att läsa

Ha det gott
KRAM Sophie

Blog Widget by LinkWithin