Friday, 28 January 2011

Autumn Leaves Vest

Här är en bild på Pickles fina höstväst (mönstret hittar du här). Jag använd restgarner så färgerna blev lite galna men jag är jättenöjd! Det är svårt att hitta rundstickor här i Italien så jag fick sticka den med strumpstickor och det är inte det roligaste jag vet precis men jag lyckades få skarvarna hyfsat bra. Fotot tog jag för nästan ett år sen och då fick lilltjejen plats i en kopieringspapperskartong! :)

This is the Autumn Leaves Vest from Pickles. You'll can the pattern here. The colours are pretty wild but I'm happy with it! I took the picture almost a year ago and then my daughter fit in to the tiny little box the size of an A4! :)

1 comment:

Carro/mysigtdesign said...

Vilken liten sötnos. Västen är jättefin, också! Hittade dig genom "solig", kul.

Blog Widget by LinkWithin