Monday, 7 September 2009

Baby trousers

Nu har jag äntligen en fungerande kamera, så nu ska jag visa er vad jag har pysslat med i sommar. Först ut ett par hängslebyxor sydda i ett gammalt lakan och med mudd längs upp som består av en gammal t-shirt. Jag gillar verkligen tryckknapparna som jag fått tag på hos en skomakare här i stan.

I finally have a wonking camera, so now I can show you everything I've been crafting this summer. First a pair of trousers made from an old sheet and the white fabric is an old elastic t-shirt. I really like the (press on?) buttons I got at a nerarby shoemaker.

Min modell var inte särskilt villig...

My model wasn't very helpful...

Mina nya etiketter, alla har ju visst ett märke nuförtiden... "ciao mondo" betyder "hej världen"

My new tags, everyone seems to have theur own label nowadays... "ciao mondo" means "hi world"

4 comments:

Zarinaia said...

Molto belli questi pantaloncini, complimenti!!
Sei stata molto creativa ad utilizzare tessuti "riciclati"!
L'etichetta col marchio è davvero molto bella!

Ciao.

eleonora

SABINA said...

ma li hai fatti tu??? :D bravissima!!! l'etichetta poi è geniale ;)

Maria said...

Både urgulliga byxor och urgullig liten modell!

Nakiito said...

Åh, jag älskar modellen (både byxorna och den levande). Superfina båda två.

Blog Widget by LinkWithin