Thursday, 30 July 2009

Skull jumper


Som mitt nästa projekt bara måååste jag sticka den här supersöta tröjan/klänningen!! Mönstret är från holländska Penelope Craft, klicka på free patterns. Jag hittade dit via en av mina favvosidor Whip Up.
Ny kamera "fås" om några veckor när jag åker till Sverige, tills dess får ni tåla er med gamla eller andras bilder. Jag har en massa grejer att visa er!

I'm soooo knitting this super cute jumper/dress as my next project!! The pattern is from the Dutch Penelope Craft, click on free patterns. I found it through one of my favourite sites, Whip Up.
I'll get a new camera in a couple of weeks when I go to Sweden on holiday. Until then you'll have to make do with old or borrowed pictures. I have so much to show you!

2 comments:

Lina said...

Ja så fint!

Men du i Italien borde du kunna hitta både det ena och andra att fläta en krona av:) Längtar när jag ser dina fina bilder!
Kul också med betongen! ett projekt som jag varit sugen på länge men aldrig tagit tag i ordentligt. Kanske vore något för sommaren.
Ha det fint!
/Lina

tavelhus said...

Åå vad härligt ni verkar ha det i Italien!

Blog Widget by LinkWithin