Tuesday, 7 July 2009

Concrete slates


Min kamera har tyvärr lagt av så jag antar at det här är ett bra tillfälle för att visa er något jag gjorde för några år sen i Sverige. De flesta betongplattorna lämnade jag hos mina föräldrar i Sverige men några tog jag med mig.

My camera unfortunately has stopped working so this is, I guess, a good opportunity to show you some pictures of something I crafted a couple of years ago in Sweden. I left most of the slates with my parents but a couple of them I brought with me.

4 comments:

rino said...

Är dom tänkta som plattor i en gång/stig i gräset?

Dom är väldigt vackra tycker jag.

Re-dizain said...

Det är tråkigt utan kamera:(
men plattorna är mycket dekorativa oavsett vad dom används till :)
P.S
Vad lillan blivit stor !!! Tiden går så fort !!

r e b e c k a said...

tack! :)
Jag gjorde plattor som jag använde i en stor rabatt jag hade i sverige men de fick va kvar hos mina föräldrar. De här är lite mindre (15x15 cm) och är just nu bara en dekoration...
Ps. ja herregud, hon är redan 5 månader! :)

Perislja/fyrabarnsmamman.bloggagratis.se said...

PRECIS så där ska mina betongplattor bli. Det har varit ett projekt på vänt under lång tid. Cement, krossat porslin, allt finns men jag har inte hittat startpistolen ännu. Men när jag kommer igång är det precis som dina de ska se ut. Enkla vackra med fint proslin som man råkat krossa. Underbara!!!!

Blog Widget by LinkWithin