Tuesday, 30 June 2009

Vimpel - Pennant?


Hej allihopa, vi har varit bortresta så jag har inte haft så mycket tid till varken att blogga eller pyssla. Bilder från semestern kommer snart!

Hi everybody, we've been travelling so I haven't had much time for neither blogging nor crafting. I'll soon show you some pictures from our holiday!


Ville bara passa visa den här vimpeln som jag gjorde till Lillans dop (ja, egentligen var det ju bara en ursäkt för att få sy lite, vi behööövde ju ingen vimpel... ;)) av sånt jag hade hemma.

I just wanted to show you this pennant (I don't know if that's the right word in english...) I made for the baby's christening (even though we didn't really neeeeed one, it was more an excuse to do some sewing...;)). I had the materials at home.


Inspiration till fina vimplar hittar man överallt i blogvärlden, tex. här hos Beas Barnslikheter, här hos Julias Vita Drömmar eller här hos Adoridarling.

All over the blog world you find inspiration for beautiful pennants. Above some links to Swedish sites.

4 comments:

Anna said...

Vilka fina färger, nu måste jag ta tag i vimpelsyningsprojektet!

Girl Land said...

Rebecka, it's beautiful! Yes, in English it could be a pennant, bunting or sometimes even garland.

Love it! xo

Anonymous said...

Hej Rebecka!
Det är väldigt somrigt och festligt med vimplar. Dina är fina!
/ JAG BLOMMAR

Tant Ulrika said...

Underbara färger, jättefina =)

Blog Widget by LinkWithin