Thursday, 16 April 2009

Pisa and a poll

Could you help me out with something , please?
I'd like to know in what language you'd prefer to read my blog. I've thought some about it and maybe English isn't the right option... ?

So, please help me out and answer my question to the left!

Har du lust att hjälpa mig och svara på frågan till vänster?

Per favore, aiutatemi rispondendo alla domanda nella colonna sinistra!


We spent our easter weekend in Pisa with good company, wonderful weather and this incredible view!!

6 comments:

Veronica said...

Hej!

Vad kul att ni var i Pisa :) Jag har röstat nu, jag är väldigt lat och föredrar svenska... Men det är upp till dig vad du trivs med.

Kram på dig

Helena said...

Vilken fin utsikt!

Svenska eller engelska spelar ingen roll tycker jag.

ikketikketheo said...

Hej! Hittade precis hit. Kul!
har röstat...svenska eller engelska spelar ingen roll..

makiato said...

Jag har röstat - svenska eller engelska spelar ingen roll.

Maria said...

Kul med en liten enkät. Jag har svarat nu. Sa svenska eftersom det är enklast men engelska går också ganska bra...

Utlandsmamman said...

Pisa är otroligt vackert! Vilken härlig vybild du lyckats ta.
Jag röstade på svenska i din enkät, och skriver som Veronica att det beror på att jag är lat... Eg spelar det inte så stor roll - jag läser och pratar engelska dagligen så det fungerar bra för mig som du skriver nu med :)

Blog Widget by LinkWithin