Wednesday, 3 December 2008

Windowshopping in London

This weekend we went to London to visit some friends. I was convinced that my almost six months pregnant belly wasn't going to give me any problem at all but after spending over four hours walking around at the Imperial War Museum on Sunday afternoon, (by the way, since I was there last time they've opened a really nice exhibit on typical British1940's homes, makes the museum even more worth visiting!) Monday Christmas shopping wasn't all that fun... Well, well, at least it gave me a good reason to stop at Starbucks to have yet another gingersnap latte... yes I'm a sucker for Swedish/American style coffee...

Debenhams

German style winter wonderland in Hyde Park...
Can it be that this raindeer was once a horse?

Regent Street

I brought this agel for my friends to put in their new appartment. Their landlord had told them they can't make any holes or marks in the walls so maybe it wasn't the best gift, but I think they liked it anyway! It's made from a Panduro Hobby kit that I've altered here and there. I love the curly angel hair I found in a fabric store here in Rimini, even though it's synthetic.

Oh, and today I found out I'm the lucky winner of a hand made washcloth on the blog Min Inspiration and the beautiful store Vickevira! Thank you Mia! :)

9 comments:

OttoPippi said...

Då hade vi båda ont i föätter och ryggar av museivandringar i helgen då! :-) Tack för tipset om DDR museet. Vi var där och det var ju jättebra!
Kram!

Veronica Tingvall said...

Vad kul att du vill vara med i mitt tomtelotteri:-) Kul att ha hittat till din blog också, hit kommer jag att återkomma.
Ha en jättefin dag
/Veronica

Annelie said...

Vilka fina skyltfönster, jag har lagt upp NK:s julskyltning på min blogg men fönstren i London är mycket finare tycker jag!

Vi har även lagt upp en tävling på vår blogg, kika gärna in och vinn lite söta kläder!
www.metrobloggen.se/smilla

Huset mitt i byn said...

Underbart att strosa runt och se på all den vackra julskyltningen som finns i staden.

Kram Pernilla

Viola said...

Hejsan, vad roligt att du hittade till mig och är med på utlottningen, se välbekanta bilder, var där för ca tre veckor sedan och fotade precis samma skyltfönster, prata om juleldorado....ser att du lever i mitt favoritland dit jag så gärna åker till, ha en bra dag, kram VIOLA

Jill i Fyra Rum och Kök said...

Hej! Så skoj att du vill vara med i min utlottning.

Härligt med dekorationer i London. Blir helt fascinerad. Tycker om när det blir riktigt "maffigt". Kanske inte hemma...men sådär ute på stan skapar det en så mysig känsla.

Supersöt ängel hade du gjort också! Perfekt present om du frågar mig... :-)

Ha det riktigt bra!

anna of sweden said...

Har aldrig varit i Lonon i juletider. Men det får det bli ändring på. Ser så mysigt ut!

Mia said...

Oj, vilka dekorationer! Renarna är ju toksöta. Tycker dock att dom liknar kor lite grann, det är bara fläckarna som fattas. :)

Jeanette Lunde said...

Åååå...skulle øsnke jeg selv var i London for litt juleshopping (ialle fall vindushopping Ü)
God adventsøndag til deg!
*Jeanette Ü *

Blog Widget by LinkWithin