Wednesday, 5 November 2008

Wanna win bonanza in Swedish

Sorry guys, it doesn't make any sense to write about these Swedish giveaways in English... but as always you can click on the pictures for more info! ;)

One giveaway just lead me to another so I decided to make it my morning project to participate in my favourite ones, yes I didn't even participate in all that I found! Luckily I had a cup of Swedish coffee (sorry my Italian friends, espresso is nice but I still prefer the Swedish "longer" coffee;)) and some blueberry/oatmeal cookies I baked yesterday at hand...

Stämningsfullt firar ett år och ordnar därför en liten tävling!

Hos nygammalt kan man vinna ett svart eller rött paket!

Blixman har vinster från Bagaren och Kocken (lyckades inte få hem bilden tyvärr...)

Mosters lottar ut en gåva till Advent!

På bloggen Annas Skattkammare kan man vinna denna vackra ljuslykta!

Lilla Flisans Hus firar 5000 besökare och lottar bl.a. ut detta ljusfat!


Hos Hem och Lycka kan man vinna vackra nostalgikort och ett halsband!

"Jag tävlar om ett valfritt smycke hos Dreams of Pearls
Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du också"

Jag tävlar om ett presentkort á 400:- att handla för hos
FridolinaMuppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå

Jag tävlar om ett valfritt plagg ur
Hej Baby´s sortiment
Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå

Jag tävlar om ett presentkort á 250:- att handla för hos Loppan och PiratenMuppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå

My Lovely Christmas Home lottar ut detta från Tildas Mamma

Fyra årstiders blogg kan man vinna denna vackra virkade filt från Ninn@s!

Jag är med och tävlar om ett presentkort värt 500kr hos coolstuff.se i Tant Ulrikas Blogg. Var med o tävla du också!

Vävra Keramik lottar ut tre söta paketsmycken!

Leva Som Jag lottar ut det här fina julpaketet från danska Aspegren!

Drefseryd Gård lottar ut detta vackra lammskinn!

Hos Brunkullan kan man vinna te och en tjusig tekanna!

Villa Hemmet lottar ut fina saker till badrummet!


2 comments:

Ulrika said...

Kul att du är med o tävlar =)

LYCKA TILL!

LillaFlisan said...

Tack för att du länkar och filmjölksfärgen måste jag verkligen testa nån gång!


Kram

Flisan

Blog Widget by LinkWithin