Friday, 7 November 2008

My precioussss

This weekend I started to organize some of the fabrics and sewing materials my grandmother left and that my mum salvaged for me. The embroidery materials are already organized but I'll show you that another day! I also rescued some fabrics and materials that nobody else wanted from my husband's parents' house, but there's more to pick up next time we go. Here's some pictures of those precious crafts materials that are in desperate need of a shelf!

Fabrics washed and ironed and other fabrics and materials neatly organized in boxes. Just ignore the bags in the background... no one's perfect :)

A closer view of some of the fabrics and boxes from my grandparents and mother-in-law

Isn't this a real treasure chest?!

9 comments:

Lallis - liv och leverne said...

Vilken mysig blgg du har:)
Kommer gärna tillbaka felra gånger.
Kram Lallis

Kardemomme said...

Nydelige gamle blonder!! Det er jo virkelig en skatt!! Jeg er alltid på leting etter sånt når jeg er på loppemarked..Så heldig du er :)

http://hoppetossadesign.webblogg.se said...

WOW!!!
Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

m family goes västerut said...

Det ser inspirerande ut!
När jag hittade hit så började jag genast längta efter att hälsa på mina italienska väninnor i Milano! Sist vann jag en resa dit, men nu befinner jag mig i USA på ett par år så det är lite längre att resa... Hej svejs!

anna of sweden said...

Hej hej!
Och nu hittade jag till dig!
Kommer tillbaka! :)

Nygammalt said...

Hej hej!
TAck för att du är med i min tävling.

Vilka fina skatter du har fått tag på.

Kram.

Leva som jag said...

Grattis!!!! Du har vunnit i min tävling
kram M

makiato said...

Å vilka fina mönstrade boxar du har! Såg en liknande fast i grönt på en loppis för ett tag sedan, men den visade sig ej vara till salu...
Det ser så mysigt ut med välvikta tyghögar tycker jag.

Maria said...

SÅ mycket inspirerande du har här!!

Blog Widget by LinkWithin