Wednesday, 12 November 2008

Inte en dag utan en tävling...

På Kajsas blogg Bland Kuddar och Busiga Barn kan man vinna en av hennes fina vimplar! 30/11

Drömmen om ett hus på landet lottar bl.a. ut detta fina hjärtat! (jag tror inte nyckelhålet följer med...;)) tom. 30/11

Hos Eikkala Den Lilla Inredningsbloggen kan man vinna adventssiffror! (Skulle jag behöva, när vi flyttade ihop tände min man alla ljusen redan på Luciadagen...han skulle ju bara vara gullig... inte kunde han veta om vårt konstiga svenska påfund...;))

5 comments:

Katta said...

Åh, lyllos dej som bor i Italien :) Det är ett vacket land.Många fina saker du visar här med, kul att du vill tävla hos mej så jag fick chansen att titta in här, lycka till. Kram Katta

Malin/Vita hjärtan said...

Hej!
Ja det är verkligen många tävlingar nu =)
Kram Malin

Kardemomme said...

Haha!!! Antagelig følger ikke nøkkelhullet med :)))

Anna said...

Lycka till i tävlingen, o nej nyckelhålet följer inte med.

Cecilia said...

vilka massa fina bloggar du läser! Här ska jag titta runt lite! ;-)

Blog Widget by LinkWithin